• 0 Kč
    0
DOPRAVA ZDARMA u objednávek nad 1 400 Kč.

Regenerace

Kdo by se nechtěl probouzet ráno odpočatý, svěží, plně zregenerovaný a připravený na další den plný aktivního života, práce, sportu a energie věnované svému počínání a rodině. V dnešní době jsme si však sami sobě začali házet klacky pod nohy, když jsme začali dávat přednost sedávému způsobu života, stresující práci, průmyslově vyrobené nanicovaté stravě chudé na nutrienty, nedostatku spánku a hromadě kávy na úkor nedostatečného pitného režimu.

Z rohlíku, knedlíku, klobásy a piva moc živin nedostaneme. Z jedné pětiminutové procházky do Tesca také zdravější nebudeme. Dnešní populace je nemocná právě díky civilizačnímu způsobu života. I proto nazýváme nemoci dnešního světa právem jako "civilizační choroby". Vše vede k nízké hladině růstového hormonu, vysoké hladině zlého cholesterolu, špatnému stavu oběhového systému, vysokému tlaku a desítkám dalších indikací.

Jak lépe regenerovat?

Naštěstí existuje stále více lidí, kteří už nezdravý princip moderní doby včas prohlédli a hledají nové možnosti jak žít lépe, zdravě a dlouho při zachování nejvyšší možné kvality života. Tělo potřebuje pro své fungování jak aktivitu, tak i odpočinek. A tím nejdůležitějším odpočinkem je spánek. V jeho první části, kdy je spánek nejhlubší (nazývá se REM fáze), se tvoří nejvíce růstového hormonu. Je tomu tak ovšem jen v optimálních podmínkách. Pro maximální efekt spánku a jeho blahodárných účinků na organismus doporučujeme tyto návyky a změny ve vašem životě

  • chodit spát včas (u většiny lidí dříve než doposud, cca kolem 10 hodiny nejpozději)
  • alespoň 3 hodiny před spánkem už nejíst žádné jídlo (nebo alespoň těžká jídla, malý jogurt / cottage uškodí asi nejméně)
  • poslední jídlo v podobě večeře by mělo být bohaté na bílkoviny s trochou zdravých tuků bez sacharidů (vejce, sardinky, zelenina, cottage ...)
  • v místnosti kde spíte se snažte docílit co největší tmy (i maličký pruh světla z budíku narušuje nejhlubší spánek)
  • udržujte v ložnici teplotu kolem 20°C (příliš teplá místnost snižuje kvalitu spánku)
  • spěte alespoň 7 hodin, lépe 8 nebo 9

Ve spánku tělo uvolňuje nejvíce růstového hormonu a ozdravuje vše, co může. Tělo si odpočine, zregeneruje svalstvo, vypne mysl ... nic lepšího pro dlouhověkost a pevné zdraví není. Lepší dřív vstávat než chodit pozdě spát. Zkuste změnit zažité ponocování a spánek od 3 ráno do 9 ráno, tím tělu škodíte více, než si jen myslíte.

Jak mi může pomoci GHR Natural?

Pokud se budete snažit dodržovat výše uvedené rady a tipy, uděláte pro svůj spánek a regeneraci prakticky maximum. GHR Natural už vše jen podpoří. Po pár dnech pocítíte změnu. Budete spát delší dobu v kuse, spánek bude hlubší a "výživnější". Ráno se pak probudíte více odpočatí, plní elánu a energie pro další nový den. Spánková medicína je založena na prevenci, kvalitě a délce spánku a v dnešní době prožívá ohromný boom.

Kromě prevence a odpočinku však můžete využít spánek ve spojitosti s růstovým hormonem k přirozené léčbě mnoha degenerativních onemocnění. Zahraniční věda v této souvislosti hovoří třeba o možnosti léčit rané fáze degenerativních onemocnění kloubů nebo efektivnějšímu procesu uzdravení zlomenin kostí. Možnosti růstového hormonu jsou nedozírné a čím jsou větší znalosti lidstva a vědy v tomto směru, tím jsme skutečně blíž k dlouhověkosti a vysoké kvalitě života. Limituje nás však naše lenivost, hamyžnost a nezdravý životní styl, které rostou bohužel stejně jako přínosy a poznatky moderní vědy.